Yritys  Tuotteet     Palvelu     Projekti     Ohjelmistot     Laitteet  Linkkejä  Yhteystiedot  Extranet
  
 

Palvelusopimuksemme on tehokas ja helposti budjetoitava tapa huolehtia suunnittelujärjestelmänne toiminnasta. Sopimuksen avulla takaat järjestelmäsi käytettävyyden kaikissa tilanteissa. Huolellisen ja kattavan raportoinnin avulla, järjestelmäsi tiedot ovat aina ajan tasalla.

Palvelusopimuksemme jakautuvat kolmeen eri tasoon:

  • Helpdesk
  • Vasteaika
  • Etähallinta
  • Palvelusopimusta tehtäessä kartoitamme kanssasi järjestelmänne. Tämän jälkeen on helppo laatia sopimus, joka kattaa tarvitsemanne toiminnot.

    Pyydä lisätietoja palveluistamme.

    aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

    Helpdesk palvelusopimus on kevyt ja edullinen vaihtoehto yrityksille, joiden tukipalveluiden tarpeen arvioidaan olevan vähäistä tai se pystytään hoitamaan käytännössä kokonaan puhelin- sähköpostituen avulla.

    Tämä sopimusmalli soveltuu erinomaisesti myös yrityksille, joiden tukipalvelut hoidetaan omilla resursseilla. Asiakasyrityksen omat tukihenkilöt voivat hyödyntää puhelin- ja sähköpostitukeamme.

    Palvelu sisältää puhelin- ja sähköpostituen sovituille ohjelmille ja laitteistoille.

    aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa